Onze praktijk

Moderne tandartspraktijk
in Zwijndrecht.

Tandarts in Zwijndrecht

Wij, tandartsen Marieke Verweij en Matthijs van der Wel, hebben in 2020 met veel energie en enthousiasme een moderne tandartspraktijk in Zwijndrecht geopend: Tandartspraktijk verweij van der wel. Na jaren hard werken en ervaring opdoen bij andere praktijken, was het de logische stap in onze carrières. Onze praktijk bevindt zich op de Stationsweg 45 op drie minuten loopafstand van station Zwijndrecht en u kunt er gratis parkeren.

Wij vinden het van groot belang dat u als patiënt centraal staat. Bij goede zorg voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij veel aandacht aan zorgvuldige informatie en goede service aan u. Kernwaarden binnen onze praktijk zijn klantvriendelijkheid, respect, transparantie, goede materialen en de juiste diagnose en behandeling. U wordt in onze praktijk altijd door uw eigen tandarts behandeld zodat u een goede relatie kan opbouwen met uw behandelaar.

Wij nemen nog nieuwe patiënten aan. U bent van harte welkom! Wij zien u en uw familieleden graag als nieuwe patiënt tegemoet.

Benieuwd naar wat onze patiënten van onze praktijk vinden? Bekijk de goede reviews, de mooie waarderingen en verhalen van tevreden patiënten op het internet.

Team

Marieke Verweij
Tandarts - BIG 19911810502
Matthijs van der Wel
Tandarts - BIG 09913947902
Maura Peters
Tandartsassistent - Orthodontie-assistent

Tijdens uw eerste bezoek controleren wij uw gebit en beoordelen wij uw algehele mondgezondheid. Hiervoor is het mogelijk dat er een aantal röntgenfoto’s gemaakt worden. Dit is om ook tussen de tanden en kiezen en onder de vullingen alles goed te kunnen bekijken.

Indien er problemen in uw gebit worden geconstateerd, bespreken wij deze met u en kiezen wij samen met u het beste behandelplan.

Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij veel aandacht aan zorgvuldige informatie en goede service aan u. Goede behandelingen, materialen en administratie zijn hierbij essentieel. Wij hanteren daarvoor procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de mondzorg. Een goede klachtenbehandeling hoort daar ook bij.

Wij werken continu aan verbetering en aan het op peil houden van de kwaliteit. Binnen de tandheelkunde zijn diverse kwaliteitsbevorderende activiteiten beschikbaar.

Onze praktijk besteedt tijd en aandacht aan de volgende zaken:

– Lidmaatschap wetenschappelijke vereniging
– Lezen vakliteratuur
– Volgen van bij- en nascholing
– Bijwonen intercollegiaal overleg
– Bijwonen studiegroepen
– Interne scholing
– Kennistoetsen
– Implementatie van nieuwe richtlijnen, veldnormen, gedragsregels en praktijkwijzers
– Bijwonen themaprojecten
– Bezoeken klinische avonden

Wij zijn aangesloten bij:
KNMT (beroepsvereniging voor tandartsen, orthodontisten en MKA-chirurgen) en KRT (Kwaliteitsregister Tandartsen).

Mocht het voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeren of behandelen? U kunt hierover altijd contact met ons opnemen. Vraag ons om een verhelderend gesprek. Meestal lost dit al veel op. U kunt aangeven waarover u ontevreden bent. Wij kunnen nog eens uitleggen waarom wij iets op een bepaalde manier hebben gedaan. Wij kunnen dan samen tot een oplossing komen.

Wanneer wij er onverhoopt samen niet uitkomen, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt. Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de KNMT. Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de KNMT klachtenservice waarbij wij zijn aangesloten. U kunt een aanvraag voor klachtbemiddeling indienen bij de KNMT klachtenservice. Nadat u klachtbemiddeling heeft aangevraagd, neemt een klachtenfunctionaris contact met beide partijen op.

Wanneer uw klacht niet wordt opgelost met de hulp van de klachtenfunctionaris, dan kunt u uw klacht laten beoordelen door de Geschilleninstantie Mondzorg. Deze doet een bindende uitspraak over de klacht.